Wednesday, October 27, 2010

我的眼睛痊愈了~~~

大家最近可好啊??
话说…相隔了一个月……
我终于可以穿上久违的color con了……
啊 好开心(笑)
一个月哦!一个月!!
How r u guys lately ??
Well...This last for a month...
I cant finally get back with my color lens!!
Oh my~Im so glad*smile*
One month!!One month!!!
 
这段时间闲着就拿旧照片来改、改、改…
啊哈哈哈哈~~
很有味道吧……
Lin..我们要一辈子都是好朋友哦!!
啾啾~~~
For recent while..I re-edit my old photos...
lol~~~
Nice is'nt it??
Lin...We must stay as friends forever o!!
muax muax~
 琴~~对你爱爱爱不完~~~
呵呵呵……
很久没有一起唱这首歌了……
那天突然说要一起去日本旅行有点被吓到了…
不过还是很期望可以一起去呢(笑)
Qing~~~My love cant stop pouring towards u~~(a old song lyrics)
hohohoho....
Its been quite some time since we last sang together...
Im so shock that you actually mention to me about the trip to Japan...
Still Im looking forward to have the trip together*smile*



这……是我老弟女友啦~
感觉好像我要把她吃掉的感觉=3=
其实我没有啦~~~
This is....My bro girl friend~~
I feel like Im gonna bite her=3=
Actually i did not...~

最近的周末都会去二姑家报到~~
不就是跑去游泳咯~~
那儿泳池很爽…
特别喜欢去那边的泳池(笑)
同事说我黑去了(泪奔)
不行啦~~要好好美白了!!
Lately, I have been to my aunt's house every weekend...
Sure is for swimming...
The pool there was nice...
Like to go there the most*smile*
My colleagues said that Im getting dark*tears*
I must work on some whitening!!!!!Cant stand anymore..
 S+M同伴之吸血鬼宅女雅~~
我知道你热爱紫色……
特地拍下来给你看的…
啊 这是我表姐的房间…
都是紫色哦!!
你一定会喜欢的(笑)
S+M partner Julia~~~
I know that you lovepurple color...
Snap for you on purpose...
Oh ya.. This is my cousin's room...
All was in purple color!!!!
Bet you will love it^^


 就是这落地大镜……
这可是我的最爱呢!!
话说……这镜子竟然需要RM1600哦!!
好贵~~可是好希望可以拥有…
落地!!落地镜!!
This mirror...
Was my favourite!!!
Well...This mirror cost RM1600 for renovation!!
Damn expensive~~~Still I hope to own one of this....
Big mirror big mirror!!!!


就是啊~~Lin我照约定更新了blog哦!Lin...I had update my blog as promised!
你啥时才要更新啊??When r you going to update???

PS话语::
梦想大家都有吧!
我也有哦!!
现在唯一能最快实现的梦想就是……
拥有间完全属于自己的家……
自己的粉红色系房间~~
这是离我最近的梦想……
我还有很多很多的梦想~~
当然去日本旅游是少不了的…
希望爸爸妈咪可以不用那么烦恼的…
(这很难……)
社会已经大生病了…
最近常看到车祸…
上星期还看到一宗,在放工回家路上…
摩托骑士反躺在地上一动也不动的…
好多的意外、天灾…
大家出门也要小心些哦~~



No comments:

Post a Comment