Sunday, August 22, 2010

最近的我~

昨天终于狠下心把自己长长的刘海给抹杀掉了~
哈哈哈…还是回复了当年的娃娃刘海(汗)
很舍不得我那长刘海呐~~毕竟陪伴了我那么久…(泪奔)
再见了啦~~
Finally I cut my damn long fringe~
lol...Im back to my long use to dolly fringe*swt*
My fringe had accompany me for such long time feel so bad...*tears drops*
最近呐~~~安分得很…
嘛都参那几位出去…
不是唱歌就是看戏…啊! 再不然就是打机咯~
最常除了工作就是看戏吧… 
上网时间减短了不少呐~(笑)
上网就是看戏看漫画咯…
懒得和太多人打交道…
除了吸血鬼宅女雅啊…魔鬼啊…陵陵啊…宅女老公佩啊……小白啊 ~
有趣的就看下下咯~反正就是无聊!
工作量开始增加了…好忙~
但充实呐~感觉很好呢!
觉得废话好多(汗)
抱歉啦~无趣就不要看了吧……
我就是无聊!
About me recentlly~~Im quite good girl...
Well..Just mix with "them" only...
Either went for movie or sing k...ah! Sometimes for games~
Most frequent things that I have been doing is working & watching movie i think...
I cut down my on9 time~*smile*
I on9 simply just for movie & manga...
Lazy in socializing with too many people....
Besides vampire otaku julia..demon..Lin Lin...otaku hubby pei...shiro~
Just look around for something interesting~Just being bored!
My working was gaining their weight...Busy~
But Im feeling good...At least making full use of my time...
Feel that I have been too much of bull-shit*swt*
(sorry for being harsh here^^)
Sorry~~If its lame just stop reading here...
Im a lame person!
最近都和老公闲逛~8这8 那的……
现在才发现其实我们很多话题能聊呢~(笑)
而且咱们的想法还蛮接近的说~
很惊讶下下的说……
Well...Being with my "hubby" hanging out here & there...Gossip this & that...
I just realize that we have lots of topics to chat with~*smile*
& out thought was quite alike~
Kind of surprise ....
老公生日当天我的佳作~哈哈……
几么可爱呐(亢奋)
我也难得的超素颜呢!
My "hubby" birthday..My creation^^hahaha...
How cute she looks like*excited*
Hardly to see my clean face without any make-up!
我的军师look不错吧??(笑)
My Sargent look was nice ya??*smile* 
约会同伴2号…
我的好姐妹呐~~
感谢两位这几个星期都陪伴着我做38的事情呢~
尤其是这位好姐妹~
想不通的事情都被你解开啦……
谢谢哦!虽然不懂你看到么……
My date number 2...
My best sister~~
Thax to both of them that accompany me for 38 things~
Specially this best sister~
Lots of difficulties that Im facing have been solve by u...
Thax!!Although I dont know whether u will read abt this...
今天带了小妹去红盒唱歌……
有我这样的姐是福还是祸呐(沉思)
还去了游泳呢!
很满的行程哦~但是很享受……
虽然游泳很累下下的……
Today...I bring along my youngest sister to Redbox for karaoke...
Its a grant or disaster to have me as elder sister*ponder*
We even went for swim!
Quite full date to day~but we enjoyed...
Although swimming is quite tiring....
吸血鬼宅女雅…
我感动的是啊……
你用了我称呼你的匿名啊(羞)
哈哈哈哈……
不懂你会不会看到的(亢奋)
完全想不到啦~~
可能是我自作多情说不定(沉思)
还是要说……
加油啊雅~~!!
啾~~~(羞爆了)
可能最近发生了很多事情吧……
对现在的我……
总算明白宅族的感受和想法吧~
虽然不是全部啦……
就那么一丁小点点的咯~
为何要褒着电脑…
每天对着荧幕…
和现实保持有距离……
对我啊……
虽然不是全职宅女的我可能没那个资格讲……
但我还是要讲(围殴)
漫画里啊~动画里啊~网页里啊~
有多完美就多完美……
甚至完全合乎自己的理想的那种……
毕竟是自己的想象呐~
现实的……
缺点多得不可胜数呢!
完全没法好好相处的人很多!
心思也很难猜测!
虚伪!阴谋!很多很多!
所以……待在自己的幻想世界是否好很多呢??
我有这样的想法……
May be coz of too many things happened recently...
For my mind set...
Finally I understand how was the "Otakus" feelings & thought~
May be not all...
& may be just that tinie minie minnie only...
Why they was "hugging" the pc...
Facing the monitor everyday...
To stay distance from the reality...
Well....
Although Im not qualified to say this as Im not a full-time otaku....
Still I wanted to say*group hitting*
Manga~Anime~Website~
It can be as perfect as u wanted to...
& even was as what u desire in ur mind....
However its ur mind imagination~
In reality....
All was full of weak point...here & there....!!
Cant mix or communicate with them nicely!
Cant even guess whats in their mind!
Fakes!Tricks!Many many more!
SO.....Should we stay in our imagination??
I have this kind of thought.....

No comments:

Post a Comment